Alla inlägg den 29 april 2007

Av Vilhelmina - 29 april 2007 21:18

Here you are darling, trasseltofsar till Bonita!

Av Vilhelmina - 29 april 2007 13:10

Japp! Idag är det min 32’a födelsedag och solen skiner ute! Lite bakfull och en ömmande rumpa och armbåge efter att vi lekte tonåringar igår. Jag, Mark, Dan och hans flickvän George (short for Georgina) gick ut i Wimbledon Village. Vi blev rätt snabbt hyfsat onyktra och sen gick vi fnittrande ner mot stationen och busade som fulla tonåringar. Killarna bar oss på sina ryggar och vi skrattade som om det var det roligaste i hela världen! Ibland är det roligt med tonårsfylla faktiskt!


Sedan lyfte Dan upp mig och Mark tog George men tyvärr snubblade Dan och tappade mig rakt i gatan! And you know you’re embarassingly drunk when you just giggle at that! Hehe!  


Nå, min höft gör ont idag och jag har ett skrapmärke på armbågen. Oh dear.  


Vi pratade om att åka till Bracknell idag, Coral Reef. Det är ett äventyrsbad med vattenfall, vågmaskin, vattenrutschbanor, bastu, turkiskt bad och ångrum. Mycket trevligt till vettigt pris eftersom det är kommunägt. Jag vet inte jag har lust dock – vi har pratat om det i två veckor så jag tror att Mark blir besviken om vi inte åker, men jag har mest lust att sitta hemma och njuta av tomten och det fina vädret.   Vi får se.

Skapa flashcards