Alla inlägg den 8 april 2007

Av Vilhelmina - 8 april 2007 21:26

Jag kande att jag skulle skriva en rad for att saga att jag fortfarande finns har. Jag har – so far – haft en valdigt bra paskhelg. I torsdags kom jag hem tidigt fran jobbet och Mark och jag grillade korv. Vi skalade i bubbel eftersom jag sa att det kanns som om allt vander nu. Jag ar klar med Henriks saker och allt jag har kvar fran den biten ar ett par grejer att reda ut med psykologen och en fornyad vanskap med Maj och Ingemar. Min fritid har kommit tillbaka och jag atertar den med lust och energi! Igar ”tvingade” jag Mark att skjutsa mig till Hobbycraft i Greenford, just off A40. Om man inte ar bekant med Londons geografi eller trafiksystem kan det vara svart att forsta hur snall Mark var som gjorde detta for mig! :-) Lat mig bara saga att det var narmare 3 svenska mil enkel resa genom tat stadstrafik. Jag ar sa tacksam att han gjorde det dock, oohhh vad jag hade roligt igar! Dels gick jag omrking dar i flera timmar och bara klamde och kande pa alla hobbyartiklar! Hur underbart som helst! Jag gick los pa narmare £50 och sota Mark betalade hela kalaset! Jag kopte tunna virktradar som jag har borjat knyta makrame med, jag kopte parlplattor och en stor pase blandade parlor och har byggt parlplattor till forbannelse, jag kopte paskpyssel, trekantsparlor, hampasnore och massor med parlor som jag ska bygga in i min makrame. Ria textade nar vi var pa Hobbycraft och sa att hon hade en massiv maskrosplanta som vi kunde pa till marsvinen. Jag kilade forbi henne pa vagen hem och hon hade just oppnat en flaska vin som hon bjod pa ett glas fran. Vi kom att prata om pysslet och det bestamdes snabbt att Ria skulle folja med hem och bygga parlplattor tillsammans med mig! (Jag tror Mark var valdigt lattad over att slippa gora den biten med mig faktiskt! Han valde att tvatta min bil istallet. Och idag har han polerat den, inte illa.) Hon tog med sig vinet och knallade over i sina tofflor. Det ar sa skont att umgas med folk som bor nara! Anyway, nu ska jag satta mig med makramen igen tror jag. :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards