Alla inlägg den 15 februari 2007

Av Vilhelmina - 15 februari 2007 18:07

Jag gick ut på lunchen för att köpa en tröja/blus/top av något slag. Jag har ett par byxor som jag älskar men få överdelar som matchar. Angela hade en bottle green top häromdan som var så snygg och jag gillar verkligen den färgen. Den var stor i höstas och jag tänkte att det borde inte vara svårt att hitta nåt. Ha! Det var lögn att få tag i något ens remotely close to bottle green! Så jag uppgraderade min mobiltelefon istället. En Motorola KRZR. Det kostade inget eftersom mitt kontrakt löper ut snart. Man fick ett gratis bluetooth headset med som jag tänkte ge till Mark så att han kan använda mobilen när han kör. Jag är en hängiven Nokia-fan och trodde aldrig att jag skulle överge dem, men jag ville ha en mobil med lucka och den enda Nokian de hade var förvisso snygg, men knapparna kändes väldigt plastiga och billiga. Ungeför som en mobil man ger sin 10-åring i födelsedagspresent. Motorolan däremot kändes robust och dyr. Jag har två veckor på mig att lära mig hur Motorolan funkar och om jag inte vänjer mig lämnar jag tillbaka den och tar Nokian. Och med på köpet fick man ett pay as you go simkort så jag ska ge det till pappa fär när han är här. Idag har han ett Orange pay as you go mend et är ju naturligtvis billigare för oss att ringa mellan voda så det är ju bättre för honom att ha det. Så vad tycker ni om Motorola? Bra eller dåligt beslut att överge Nokia?

Skapa flashcards