Alla inlägg den 11 augusti 2006

Av Vilhelmina - 11 augusti 2006 11:09

Jag är grinig. Jag vet inte varför. Vi var hos Andreas i Tyresö igår och grillade. Det var himla trevligt. Fast jag frös när vi var ute och när vi kommit in så somnade jag i soffan det första jag gjorde. Hmm. Sina är trevlig. Jag gillar henne. Hoppas inte hon sticker tillbaka till Berlin än på ett tag. Tog en sväng ner till Solna Centrum och gick i affärer. Det var rätt trist faktiskt och det kändes konstigt. Jag menar, shoppa är väl alltid kul? Vi hittade en skitsnygg jacka. Inte till mig dock... ;-) Åkte sightseeing ut till Alby också. Pojkarna var på kryssning till Åland, och vi mumsade jordgubbar med grädde, färskostcreme med jordgubbssoppa och nya mintnoblesse. De är en verklig hit! Helt klart! Bara doften som stiger upp ur paketet när man tagot bort plasten får en att vilja slänga sig över det och gloffa i sig. Vi ska hem till Micke i morgon och kollapå videon som gjordes från Public Show. Det ska verkligen bli kul! Nu ska jag göra nåt annat. Vad har jag inte bestämt mig för än. /Vivi Du blir allt verkligare, allt mera kropp, själ och ande,allt mera ande, själ och kropp.Du blir allt mera avhöljd du,som jag inte mycket kändemen som jag numera känner.I djupens djup en sötma bor.I höjdens höjd en ljushet boroch mellan dessa lever vi.Anna Rydstedt

Ovido - Quiz & Flashcards