Direktlänk till inlägg 4 augusti 2006

Madonnas personal medic

Av Vilhelmina - 4 augusti 2006 12:54

Mark jobbade som Madonnas personliga medic igår när hon uppträdde på Wembley! Det är genom samma kontakt som frågade om han ville jobba på Elton John's födelsedagsfest och som han gjorde tv-reklamen för. Killen hade ringt Mark eftersom Mark's förra crewmate hade glömt sin telefon hos honom och Mark skulle åka och plocka upp den. Mark frågade om han hade några extraknöck inom den närmaste framtiden och killen sa, ja, as a matter of fact, jag behöver en medic ikväll till en koncert på Wembley, har du lust? Det visade sig vara Madonna som uppträdde och det var som hennes personliga medic. De har ju olika medics för olika delar, tex för audience, staff, cuts and bruises, crew och så vidare. Madonna har naturligtvis sin egen och av en händelse hade han som skulle ha skött det fått ringa återbud så Mark blev erbjuden den rollen. Han kom hem vid två igårnatt och imorse när jag gick var hän väldigt trött så jag har inte fått någon rapport än på om det varit en bra koncert. Jag skickade honom ett text under kvällen: Beta Pig has peed in the sofa, great! How's Madonna doing? Jag kan inte hjälpa det men jag är lite imponerad! Ja som sagt, Beta kissade i soffan igår. Jag hade honom på magen vilket jag brukar eftersom OM det skulle ske en olycka kan jag ju bara slänga in kläderna i maskinen och duscha, men den här gången lyckades han pricka in mellan min arm och sidan så det rann ner på soffan. Jäkla marsvin!! :-) Jag drog av sofföverdraget och slängde in det i maskinen. Om det blir förstört får vi helt enkelt klä om soffan. Jag kunde ju liksom inte låta bli att tvätta det... Min största oro är att soffan har blivit fläckbehandlad, men att om jag nu har tvättat överdraget gissar jag att den impregneringen försvinner... Nå, vi får se hur det går. Jag hade ju som sagt inte mycket val. Marsvinskiss är det SISTA jag vill ha i min soffa!!! :-)*** Jag har börjat få gråa hår...! Jag upptäckte det första för några veckor sedan men var osäker på om det var ett grått hår eller bara väldigt ljust, jag är ju trots allt bottleblonde. Häromdan såg jag några till och sen såg jag ytterligare ett som var väldigt tydligt att det var just ett grått hårstrå! Oh well, vi ska alla bli gråhåriga en vacker dag så why not now. Jag ska till frissan i morgon och göra mörka slingor. Jag hade tänkt att göra ett varv slingor nu, sedan ett till i Oktober / November nån gång och sedan göra en mörk toning för när vi åker till Afrika som kan tvättas ur efter 24 tvättar. Det borde räcka. Sen återgår jag nog till min naturliga, fast med inslag av grått då! :-)

 
 
Ingen bild

Doris

4 augusti 2006 14:17

Madonna rules!!!
Min man säger att runt mitt huvud finns en vacker halo av albino pubic hair. Han syftar på mina små grå som har en helt annan färg, såklart, och konsistens än mitt naturliga.
Man tackar!!!

 
Ingen bild

Vivi

4 augusti 2006 16:11

Haha! halo av albino pubic hair! Den var bra! :-)

 
Ingen bild

pm

4 augusti 2006 17:43

Du skulle bara veta vad manga blondiner omkring dig som har inte sa fa sma gra i sina maner... Forresten, morklagger du haret for att dra mindre uppmarksamhet till dig under resan? Lite nyfiken... ;o)

 
Ingen bild

Vivi

4 augusti 2006 20:58

pm, Ja precis, inte for att dolja de gra strana inte. Jag pratade med en tjej pa en resebyra och hon sa att de kommer komma fram och ta pa dig och kanna pa haret.... Hjalp!! :-) Hon berattade ocksa om hennes reskompis som fatt sin flata avklippt... Blondin...!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vilhelmina - 11 maj 2007 22:52

Jag tror det här var sista inlägget på Bloggagratis förresten. Jag är så less på att tjafsa med redigering av inläggen och jag är övertygad om att jag kommer välja en av de andra två.     Min gissining är att det blir wordpress så bokmärk den. Vi se...

Av Vilhelmina - 11 maj 2007 22:45

Någon som minns kåljärparna man fick i skolan? Jag tyckte faktiskt om dem, och när jag såg att Mark tagit ut köttfärsen ur frysen tänkte jag att jag skulle göra det ikväll. Jag googlade kåljärpar när jag kom hem eftersom jag inte hade en susning hur ...

Av Vilhelmina - 8 maj 2007 21:58

Jag svängde ihop ett paket snabbnudlar, precis sådana som vi åt så gott som dagligen i Afrika och guud vad de smakade ambulans! Jag fick direkt visioner om stranden i Sidi Ifni, Marocko. Det var soligt, Mark och Jules sprang ner till stranden och jag...

Av Vilhelmina - 6 maj 2007 14:42

Jag fick ett tips av söta Lena att Wordpress är en bra dagbokstjänst. Jag registrerade mig där och första intrycket var att det var lite fippligt och bökigt, men efter en stund fick jag grepp om vad allt var och den känns väldigt bra. Bättre än Blogg...

Av Vilhelmina - 6 maj 2007 13:36

Efter Lena's tips på Blogger om Wprdpress har jag precis registrerat en domän där http://vilhelmina.wordpress.com/ för att se om de är bättre än Bloggagratis och Blogger. De har en facility som jag gillar; man kan lägga till flera undersidor med ...

Ovido - Quiz & Flashcards